sobota, 23 sierpnia 2008

Anita i Michał_cz.1_przygotowania

Pewnie już dawno zapomnieli, że zdjęcia od nas dostali, tymczasem my dopiero teraz je tutaj wieszamy.
Tak więc z wielkim poślizgiem czasowym, ale z przyjemnoscią jeszcze większą
pokazujemy zdjęcia szalenie cieplej i sympatycznej pary :)
Panie i panowie - Anita i Michał!

Aha, przed zdjęciami powiem jeszcze tylko, że gdyby można było powtórzyć tamten dzień,
bardzo chętnie przeżyłabym go ponownie.
I nic bym nie zmieniała :)

studio navigo

studio navigo

studio navigo

studio navigo

studio navigo

studio navigo

studio navigo

studio navigo

studio navigo

studio navigo

studio navigo

kiedyś wspomniałam o naszym szczęściu
do Panien Młodych z pięknymi oczami...

studio navigo

studio navigo

studio navigo

studio navigo

studio navigo

studio navigo

studio navigo

studio navigo

studio navigo

...ale widzę, że mamy też szczęście do Panien Młodych z filmową urodą :)
Na widok Anity nie mogłam nie myśleć
o Claudii Cardinale i Ginie Lollobrigidzie.
Po prostu nie mogłam!

studio navigo

żałuję, że żadne zdjęcie nie odda pewnej cechy Michała,
cechy, która szczególnie mi się spodobała - jego głosu

cóż, to jest przywilej filmu,
fotografie są nieme, nawet gdy są wymowne...

studio navigo

2 komentarze:

  1. bardzo udany set :) zachwyciły mnie kolory na zdjęciu z bukietem :) pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiście piękna Pani Młoda, ale i zdjęciom niczego nie brakuje. Najbardziej podoba mi się drugie zdjęcie z zestawu. Wprawdzie motyw bardzo już opatrzony i zdawałoby się, że wyeksploatowany do cna, ale jest w tym zdjęciu zwiewna delikatność.

    OdpowiedzUsuń