sobota, 25 października 2008

Agatka! :) cz.1

Ośmiomiesięczną Agatkę miałam ochotę po prostu zjeść!
Nie, miałam zacząć inaczej: ośmiemiesięczną Agatkę poznałam dzięki temu, że zadzwoniła do mnie jej Mama Kasia i złożyła mi propozycję nie do odrzucenia :)
W efekcie propozycji zjawiłam się w październikową środę pod parkową bramą, gdzie spotkałam Kasię, Piotra oraz ich Agatkę, którą miałam ochotę...
...tak, rzeczywiście, zjeść - skąd wiedzieliście?

studio navigo

studio navigo

studio navigo

studio navigo

studio navigo

studio navigo

studio navigo

studio navigo

studio navigo

studio navigo

studio navigo

studio navigo

4 komentarze:

  1. wszystkim Rodzicom polecam taką sesję... tylko proszę się wcześniej upewnić czy Pani Fotograf jest po obiedzie ;)
    Kingo, dziękujemy za poświęcony nam czas i piękne zdjęcia!! :)

    OdpowiedzUsuń