piątek, 21 listopada 2008

Magda i Michał_cz.1_przygotowania

Michał robi niebiańską kawę, a Magda jest... niefotogeniczna :D
Pierwszego udowodnić nie mogę, musicie uwierzyć mi na słowo,
a do drugiego usilnie próbowała przekonać mnie Magda.
A ja za nic nie mogłam jej uwierzyć.
Dlatego dostarczam materiał dowodowy, sami osądźcie, która z nas miała rację.

studio navigo

studio navigo

studio navigo

studio navigo

studio navigo

fantastyczny brat Magdy - Jaś

owinął mnie sobie wokół palca do tego stopnia,
że na weselu dałam mu zrobić kilka zdjęć moim 'świętym' 5D,
którego normalnie nie pozwalam nawet dotykać... :)

studio navigo

studio navigo

studio navigo

studio navigo

studio navigo

studio navigo

na scenę wkracza Tola - świetna, świetna osoba, której wkład w przygotowanie tego ślubu był ogromny

studio navigo

studio navigo

studio navigo

gdy zobaczyłam tę miodowo-beżową suknię Magdy,
to z wrażenia aż gwizdnęłam głośno,
chociaż nie uchodzi gwizdać w domu - zwłaszcza u kogoś w gościnie...
ale nie zdołałam się powstrzymać!

studio navigo

studio navigo

studio navigo

duży, malowniczy dom, wysokie okna, dobre światło, piękne drzewa za oknem...
plus wspaniała suknia i 'niefotogeniczna' modelka - czegóż chcieć więcej?

studio navigo

studio navigo

studio navigo

studio navigo

studio navigo

studio navigo

studio navigo

ech, ta bajeczna Michałowa kawa w pięknym domu w Serocku nad samą wodą,
gdzie powietrze pachniało Mazurami, więc czułam się jak na wakacjach...

3 komentarze:

  1. Świetne zdjęcia, bardzo szczere i naturalne...

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo mi sie podobaja te "zamyslone" kadry. Piekna Para a Mloda to ma cos w sobie, tak jak Pani fotograf ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystkie magdy jakie znam są bardzo fotogeniczne. także pod tym względem pani magda nie jest wyjątkowa :-) no, chyba, że jest, ale ty to zmieniłaś :-) gratujuję subtelności i wprawnego podglądactwa

    OdpowiedzUsuń